Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag ? De kans is groot dat deze vaker aan ons is gesteld en dat kunt u hieronder terug vinden.

Een andere vraag? Neem gerust contact met ons op via de contact pagina.

 

Vraag: Hoe werkt www.betaalbare-zonwering.nl ?

Antwoord: De basis is erg eenvoudig, uw selecteert een product categorie en vervolgens het gewenste product. Zodra u op de product pagina bent kunt u de specificaties van de producten bekijken en het product zelf samenstellen.

Vraag: Is het mogelijk om een product dat niet op de webshop staat toch te bestellen?

Antwoord: Dat is mogelijk, heeft u bijzonder wensen of wilt u grotere rolluiken, screens etc. neem dat gerust contact met ons op. Wij zoeken altijd de beste aanbieding voor u.

Vraag: Ik wil graag een product bestellen en door betaalbare-zonwering laten monteren, hoe werkt dat?

Antwoord: U selecteert de gewenste opties, in dit geval montage door een specialist, en voegt dit toe aan de winkelwagen. Vervolgens nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen voor de levering en montage van het product.

Vraag: Ik meet zelf mijn product in maar de bij de montage blijkt dat het niet past, wat nu?

Antwoord: Dit is een erg vervelende situatie, indien het product te groot is kunnen wij dit terug sturen naar de fabrikant om het in te korten. Hier zitten wel kosten aan verbonden die voor rekening van de eindgebruiker zijn.

Wij adviseren altijd om gebruik te maken van onze inmeet service.

Vraag: Wanneer betaalbare-zonwering mijn product heeft ingemeten en vervolgens past het niet, wat nu?

Antwoord: Onze adviseurs hebben jaren ervaring op het gebied van zonwering, mocht er toch iets fout gaat nadat onze adviseur heeft ingemeten lossen wij dit z.s.m. op . De kosten hiervan zijn voor ons.

Vraag: Hoe lang duurt het voordat ik het product in huis heb?

Antwoord: Voor het gemak houden 3 weken aan. Echter is dit ruim aangehouden en komt het regelmatig voor dat wij binnen 2 weken leveren.

Vraag: Ik wil het product graag afhalen in Harderwijk, alleen dit gaat niet lukken tijdens kantoortijden, wat nu?

Antwoord: Dit is geen probleem, wij begrijpen dat en bieden de mogelijkheid om elke dag, elk gewenst tijdstip het product af te halen. Dit overleggen wij na de bestelling.